Frumoasele noastre duminici

Ma trezesc destul de obosit duminica dimineata.As mai dormi dar doamna ma impinge din pat.Pentru ca soricelul se trezeste inaintea noastra, ca de obicei.Baga lapte la incalzit, baga cereale.E ziua de antrenament.
Chestia asta cu antrenamentul mi-a venit in minte dupa ce am vazut ca pana a intra la scoala copiii nu fac sport organizat.Si m-am gandit ca as putea sa ii mai alerg cu folos.
Pana la plecare ma gandesc la un Whitesnake din 1983, Donington.Un Coverdale excelent, cu chef de cantat.Dar parca prefer ceva mai nou.Nu apuc sa schimb dvd-ul ca trebuie sa iau copiii, unul al meu de 5 ani, si altii de 5 si 12 ani ai altora, si sa-i duc la teren.
Terenul era cam moale pe alocuri dar asta nu ne-a impiedicat sa facem alergari cu mingea la picior, „lumanari”, pase si driblinguri.E greu cu piticii de 5 ani carora le spui sa faca un lucru si fac exact opusul.Insa la intrecerile cu mingea la picior, unde le explic sa isi traseze o linie imaginara in minte si sa alerge drept, observ oarecare devieri de la cursul drept al traseului.Asta se intampla o data, de doua ori, pana cand, dupa a patra oara de alergari ca pisatul boului incep sa ma enervez.Baiatul mai mare imi zice cu o voce stinsa ca nu se poate alerga pana in capat.Imi arata ca e o balta mare acolo.Piticii nu au comentat prea mult  desi daca ma uitam mai atent as fi vazut ca erau plini de noroi.Se pare ca nu m-am uitat mai atent.
Se lasa o caldura…
In fine, terminam cu o miuta care definitiveaza inglodarea generala.Inclusiv a mea.
La urcarea in masina ii rog sa isi scuture bine pantofii de noroi.Evident ca nu au reusit prea bine.
Ajunsi acasa, ne descaltam la usa si aruncam la spalat o gasca de haine si incaltari.Ne luam alte haine penttru o deplasare la tara, pe langa oras, la ziua unui prieten de-al nostru. Acolo mai apar doua tipe de 12 ani care preiau doi pitici de 5 ani.Dupa ce se consuma diverse mancaruri tip mici, carnati la gratar, carne de porc la gratar,salate si alte anexe bunicul uneia din fete anunta o deplasare la un lac din apropiere.Program pentru copii, normal.Facem instructajul general privind delegatia spre lac.De fapt o face doamna, avand in vedere ca eu lucrasem ceva din Gheba si nu eram apt pentru a da instructiuni.
Ne simtim bine, ce-i drept.Dupa o vreme apare gasca ce se deplasase catre lac.Toti erau plini de noroi pana la genunchi.Bunicul incearca niste explicatii dar parca e ceva in neregula.Mai tarziu, in masina, in drum spre casa, piticul meu imi povesteste eroic cum au ramas cu pantofii infipti in noroi pe malul lacului si doar interventia prompta a bunicului a impiedicat intoarcerea in ciorapi.
Ii stergem rapid, ii schimbam si le dam drumul la joaca.Bunicul intervine cu o noua provocare.Muls vacile la o ferma in apropiere.Suntem de acord.Ce poate fi asa rau?
Se pune de o ploaie.Stam palmati sub o terasa.Evident ca ne udam.
Dupa vreo ora apar piticii.Plini de balega pana la glezne si mirosind a vaca.Chestia asa li s-a parut o mare distractie.Noua, chiar nu.Cu ce sa-i mai schimbi? Le facem un mic aranjament si ne pregatim de intoarcere in oras.Se impute masina cu miros de vaca.Piticul adoarme.
Acasa ne dezbracam rapid amandoi, eu cu soricelul si cladim haine la spalat.Doamna nu intelege cum intr-o zi am reusit sa facem un morman de haine murdare.Dar parca eu inteleg?

Explore posts in the same categories: Chestii

Lasă un răspuns

