Moshnegeala

In vinerea dinaintea concertului cu AC/DC imi planific un concert cu formatia vocal-instrumentala Compact.Nu stiu ce mi-a venit.De fapt am fost tentat de unii din prietenii mei, toti fosti instrumentisti in diverse trupe, actualmente toti manageri.
Afisul turneului era profesional facut.In schimb pretul biletului, 40 de lei, nu era  tocmai potrivit pentru asemenea vremuri.Chiar si pentru o asemenea trupa.Care,la drept vorbind, nu a mai scos piese noi de milioane de ani.Bine, nici nu i-au ocolit ghinioanele, accidente, boli…etc.
Ne intalnim in fata Casei de Cultura.Parea cam pustie zona.Intram in sala.Vreo 10 oameni.Pana incepe concertul se aduna cam…100 de persoane.Sala are 1200 de locuri.Ne mutam toti in fata.
Intra Adrian Sarmasan.Folk.Boala asta cu folkisti in deschidere a ramas din vremea lui ceasca.Mi s-a parut intotdeauna o chestie neinspirata.In fine, omul a prestat bine, ajutat de efecte pe voce.Dar noi asteptam Compact.
Dupa un inceput tip anii ’80 cu fum, clape prelungite, efecte inutile, se lanseaza cei patru …era sa zic baieti.Paul Ciuci si Aurel Vasilescu sunt singurii ramasi din formula initiala.Ceilalti doi sunt…noi.
Un pop-rock flasc, cu piese de sute de milioane de ani.Asteptam si eu „Carare peste timp”.N-a fost.Nici nu cred ca pot s-o mai cante.In rest fiecare si-a facut treaba cum au stiut mai bine iar noi ne-am distrat de minune de parca eram in liceu. Spectatorii erau in general trecuti de 40 de ani.
Una peste alta a fost un show sec.O trupa din care a ramas doar numele.

Explore posts in the same categories: Cronici

Lasă un răspuns

