Dupa 20 de ani

Zilele astea se implinesc 20 de ani de cand am terminat liceul.Evident ca am organizat o intalnire cu tot tacamul, curs festiv, fotbal old-boys si evident petrecerea.
Majoritatea fostilor colegi au raspuns cu entuziasm la invitatie.Entuziasm care la unii s-a mai estompat pe parcurs.Procentul de prezenta este in jur de 80%.Normal ca am incercat sa respectam parerea fiecaruia si am incercat sa-i intelegem pe cei care au refuzat invitatia.Cateva absente sunt motivate dar alte cateva se constituie drept minciuni notorii.Care, evident ca nu au stat in picioare si au fost deconspirate.Aceste vrajeli vin de la cei care aveau frustrari in liceu si se pare ca le mai au si acum, precum si de la cei care s-au considerat mari personalitati si n-au devenit intre timp.
Dar motivul principal pare a fi unul financiar.Desi nu era o suma mare, absentii nemotivati au cautat nod in papura organizatorilor pentru a compensa lipsa lor de initiativa.Nu cred ca e vreunul dintre noi care sa nu fie afectat de criza globala.Mai mult sau mai putin.Insa asemenea momente merita punctate.
Trecand peste aceste treburi ramane placerea de a ne intalni.Si de a rememora niste ani , ultimii din obsedantul deceniu.

Explore posts in the same categories: Chestii

2 comentarii pe “Dupa 20 de ani”

  1. ovidiu Says:

    eu mai am cam un an pana la 10 ani de la terminarea liceului. in principiu eu ar trebui sa organizez , ca prin liceu tot eu le faceam pe toate. insa, chiar n-am nici un chef sa revad fostii colegi. m-ar imbatrani teribil. vreau sa ii am in minte mereu tineri nu burtosi, insurati su cu sugagiul de gat.


    • Acelasi sentiment l-am avut si eu la intalnirea de 10 ani.Dar cu trecerea timpului am observat ca legaturile dintre noi se strang.Inclusiv cu cei din afara.Dintre toti colegii numai vreo trei au refuzat categoric invitatia.Erau aceeasi care nici in scoala „nu faceau parte” din colectiv.Ca organizator iti spun ca e greu sa-i aduni pe toti.Si mai ales sa-i multumesti pe toti.Treizeci de caractere diferite…


Lasă un răspuns

