Invazia

Aseara am fost intr-un loc pe langa Bacau, pe numele lui Green nu stiu cum naiba. Copiii au jucat fotbal, iar noi astia mai mari ca ei, toti fosti colegi de liceu, impreuna cu jumatatile, am ciugulit cate o bere sau am servit minuturi. Ne-am simtit excelent. Pana la un punct.
Cand a inceput sa se intunece am simtit oaresce piscaturi dar le-am considerat nevinovate. Am anuntat ca e posibila aversa de tantari. Toti s-au uns cu crema anti insecta respectiva. Ei, din momentul cand s-a intunecat de tot a urmat o invazie in toata regula. Ne surprindeam dand din maini ca niste spasmofili, dar pare-se ca degeaba. Tantarii s-au perfectionat cu timpul evitand plesniturile si existand o probabilitate mare sa fie obisnuiti cu crema inventata impotriva lor.
Punctul culminant a fost cand m-am dus la toaleta. Uitandu-ma in oglinda in timp ce ma spalam pe maini am observat trei tantari, unul pe umarul stang si doi pe umarul drept, care trageau la greu marfa prin tricou.
Cand am iesit de la toaleta senzatia a fost de inot prin insecte. A trebuit sa plecam, aproape alergand.
Urmele le-am vazut azi dupa ce m-am ras pe cap. Parca aveam varsat de vant.

Un tantar

Explore posts in the same categories: Chestii

4 comentarii pe “Invazia”

  1. calin Says:

    Cred ca erau tantari de Malayesia,si vroiau o marfa buna de la tine.

  2. Kristi Says:

    Cu ocazia asta poate iti lasi plete.

  3. Gica Says:

    In Romania toti profita de oamenii buni, normali, decenti. Pana si tzantzarii !!!


Lasă un răspuns

