Plete pubiene

Trebuie sa recunosc sincer ca momentul epilarii pubiene a fost un moment de o importanta maxima. Asta se intampla cu multi ani in urma, accidental ce-i drept, in urma unor experiente culturistice. Acum a devenit un „must have” fara de care nu m-as mai simti in largul meu. Vara, cel putin, nici nu vreau sa-mi inchipui cum ar fi daca…

In urma cu vreo doi ani, mergand la closetul de la birou sa ma pis, observ pe colac niste…floci. Moment gretos de altfel. Trebuie sa va spun ca buda respectiva deserveste doua birouri, la momentul acela fiind cam sase suflete ce-si aveau serviciul acolo. Avand o oarecare functie de conducere dar si o relatie foarte buna cu colegii mei, mi-am permis sa pun intrebari, mai directe sau mai putin directe, in functie de persoana cu care ma conversam.
Astfel intr-o perioada destul de lunga, de vreun an, am reusit sa aflu cam 75% din frezele pubiene pe care le purtau colegii mei din cele doua birouri dar si altii din alte puncte de lucru.
Fetele erau epilate cam toate, mai putin contabila,o tipa de 50 de ani, buruienoasa la gura, care mi-a zis in fata ca ea nu s-a epilat niciodata si nici nu are de gand. Ca asa poarta ea freza, „jungle”. Dar mi-a garantat ca nu a lasat floci pe colac niciodata.
Baietii, stupefiant, erau epilati mai toti cu exceptia a doua persoane despre care nu am reusit sa aflu nimic. Unul era un coleg iar celalat directorul general.
Am uitat de ancheta cam un an.

Intre timp contabila a plecat la hala de productie, o fata a plecat si ea la alta firma, astfel ca am ramas patru.

Acum vreo doua luni a trebuit sa merg cu unul din colegii despre care nu aflasem ce tip de freza pubiana poarta, intr-o deplasare in interes de serviciu la Barlad.
Am plecat pe la 10 dimineata intr-o caldura sufocanta. Rezolvasem problema si ne intorceam. Eram destul de rumeniti dupa ce statusem in soare la lucrarea unde fusesem. Bausem destula apa. La un moment dat cadem de comun acord ca trebuie sa ne pisam. Oprim langa o padurice si ne bagam la umbra. Eu ma afund mai spre padure, el mai in spate. Cand ma intorc sa-i spun ceva, ce vad? O ciocanitoare cu ditamai freza de Jackson Five! Si gagiul mai face si un comentariu: „-Frate, mi-a luat sula foc!”. „-Aha! Deci tu erai ala care lasai floci pe colac!”. „-Aaaa, cam da.” Din momentul ala l-am tinut intr-o bascalie pana acasa.
Ca un bun coleg ce sunt am lansat comentariile si in cadrul firmei. Astfel ca toti incepusera sa faca glume cu privire la pletanele lui pubiene.

De vreo doua saptamani s-a epilat. Nu a mai rezistat. A zis ca e alta viata. Nu intelege cum a stat asa atata vreme. I-am spus ca daca vrea sa stie cum era inainte sa-si bage un guler de blana in chiloti. Si sa stea o zi intreaga asa. Vara.

Numai ca flocii de pe colac nu au disparut. A mai ramas directorul general…

Explore posts in the same categories: Chestii

7 comentarii pe “Plete pubiene”

  1. cocos Says:

    bine ca n-ai bagat poze…:):):)

  2. Haired Dick Says:

    „Si care-i problema ca nu ma duc cu flocii la hair-stylist??? Pe banii meeeei, fac ce vreau. Inclusiv pe colac!!!”

  3. Contabila Says:

    Sa stii ca pana la urma mi-am facut o freza cu breton si pierdut la spate.

  4. Ză Boss Says:

    Pai ia sa vii tu draga la control la mine in biurou si daca e asa cum spui… ESTI CONCEDIATA !!!!

  5. ruud gullit Says:

    acest articol este o apologie a cheliei! ma dezic! :))

  6. jackson five Says:

    well man,intotdeauna trebuie sa ramana cineva la urma care sa-si scuture flocii mai departe in liniste in timp ce un miros de balegar vine din camera alaturata.

    Mecla!


Lasă un răspuns

