Hai sa fim seriosi…

Evident ca m-am enervat. Ca orice chibit roman am sperat ca in al doispelea ceas sa se intample…ceva. Cu Belarus. O echipa de mare rahat. Mare lucru nu s-a intamplat astfel ca dupa primele doua meciuri avem 2 puncte.
Cred ca e momentul sa fim seriosi. Daca rememoram istoria fotbalului romanesc vom vedea ca noi n-am avut performante niciodata. Cu o singura exceptie. Perioada 1986-2000. Cand a fost momentul „Generatiei de Aur”. Atat. Pana prin 1983 cand a jucat Craiova semifinala UEFA, apoi 1984 cu Dinamo in semifinalele Cupei Campionilor, urmand cu Steaua 1986, nici nu am contat prin Europa. Restul au fost accidente, conjuncturi favorabile sau noroc.

De ce ar trebui sa avem pretentii? Am revenit unde eram si am fost intotdeauna. In urna valorica III. Probabil ca aici vom ramane mult timp. E adevarat ca echipa Hagi a fost un vis frumos. Un moment unic. Acum „amintirile ma chinuiesc, ma rascolesc…”.

In alta ordine de idei echipele care altadata erau ciuca batailor au invatat sa joace. Ne pun probleme.

Si cum e obiceiul la romani se vorbeste mult si se face putin…

Explore posts in the same categories: Chestii

3 comentarii pe “Hai sa fim seriosi…”

  1. VanBasten Says:

    No comment ..

  2. Mihai V Says:

    bun clip-ul. Chiar ti se umple inima cand vezi ce jucatori aveam. Vremuri bune pt fotbalul nostru.


Lasă un răspuns

