Moshpit in living

Azi sunt liber. Cu toate astea am o gasca de treaba. Administrativa. Colega de apartament imi lanseaza provocari : „…sa nu uiti sa…”, „…sa te duci la…”, „…sa-i dai lu ala micu’…. Incerc sa le rezolv pe toate pana in pranz pentru a avea timp si de altceva. De auditii era vorba.

Am muzici pe o multime de suporturi. Flash de memorie la purtator,albume pe telefon, cd-uri in masina, fisiere palmate in calculatorul de la birou. Pe unde ma duc si unde ma intorc incerc sa mai ascult cate ceva. Problema e ca rar mai gasesc cate un album care sa ma ridice de pe scaun.

Ma suna frate-miu. „Hai sa-ti dau ceva ca lumea!” Nu-l cred. Ce poate sa mai fie ca lumea? Un nume superlung si complicat. Maylene and the Sons of Disaster. N-am auzit de ei. Albumul III din 2009.
Un sfert de ora mai tarziu trageam o miniatura de moshpit cu Soricelul in living.
Un album excelent.
Bagati-l rapid!

Explore posts in the same categories: Cronici

3 comentarii pe “Moshpit in living”

  1. brushvox Says:

    dacă treceai pe la mine anul trecut ( http://brushvox.wordpress.com/2009/07/06/rock-da-billboard/ ), am scris de ei şi acest album de care am spus că-i de excepţie, drept dovadă a prins şi clasamentul meu de 10 discuri ale lui 2009.
    şi îţi mai recomand ceva: Converge „Axe to Fall” ( http://brushvox.wordpress.com/2009/12/24/converge-axe-to-fall/ ) 😉


    • Thanks man! Mai nou am trecut la moshpit in masina…

      • brushvox Says:

        perfect. n-am carnet, dar dacă o să am vreodată, cred că am să bag totuşi Paraziţii: „ai manele în căşti şi aur pe degete, dacă traversezi regulamentar, eu te calc pe trecere!” ha ha ha!
        acum îmi sucesc gâtu’ ca la 19 ani pe Suicidal Tendencies… dar domestic. în casă. 😀


Lasă un răspuns

