Weekend ratat

Saptamana incepe cu box. Campionatele nationale. A inceput luni pe la 4. Nu am reusit sa ajung fiind blocat la birou. Marti am ajuns pe la 8. Era inchis. Se terminase. Miercuri am fost plecat la Brasov dar cand m-am intors l-am luat pe Soricel si…am reusit sa vad o ultima repriza a unui meci. Joi nu am putut sa ajung deoarece am avut rude de transportat la aeroport.

Vineri, in sfarsit, reusesc sa ajung la finale. Pe drum mai culeg un soricel, prieten cu al meu. La Sala Sporturilor piticii se intalnesc cu alt amic. Total neinspirat!
A trebui sa stau cu ochii pe ei pentru ca dispareau sistematic din raza vizuala. Astfel ca nu am putut urmari nici un meci intreg ci doar franturi. In plus de asta nu intelegeam nimic din ce zicea crainicul salii pentru ca, recunosc, nici eu nu stau prea bine cu auzul dar si acustica locului era dezastruoasa. Normal, deoarece era sala de sport nu de concert.
Ce am mai putut observa. Meciuri, evident, cat s-a putut. O densitate mai mare decat normala de persoane de culoare. Multe cefe late. Multe burti. Foarte multe figuri tampe. Un tip din al treilea rand care se uita la meciuri cu ochelari de soare. O multime de persoane din lumea interlopa zonala. „Personalitati” din lumea boxului romanesc.
Un moment penibil. Primarul si viceprimarul primesc niste cupe. Pentru ce? Ce treaba au astia cu boxul? Va spun eu: nici una. Ii tradeaza moacele. Primarul intampinat cu huiduieli. Vicele, nu. Probabil nici nu-l cunoastea lumea.

Intre timp soriceii imi scot peri albi.

Se termina treaba. Ma indrept spre casa cu gandul sa ma culc mai devreme. Sambata dimineata la 4 incepea Mister Olympia la culturism. Cum e o pasiune mai veche de-a mea nu vreau sa ratez momentul.
Ma trezesc. Deschid calculatorul. Transmisia era pe net. Nu reusesc sa vad nimic. M-am chinuit doua ore. Nici un rezultat. La 6 si ceva ma bag in pat. Pe la 10 vorbesc cu vesnicul meu prieten si partener de antrenament. S-a trezit pe la 6. La fel ca si mine nu a reusit sa vada nimic.

La 4 dupa amiaza soriceii imi pregatesc un meci de fotbal. Cu participarea parintilor. In calitate de portari. Eu eram intr-o forma groaznica. Abandonez.

De aici mergem in parcare la Real unde niste nemti pregatesc niste cascadorii cu masini. 35 de lei per om. Cam piperat pretul. Soriceii sunt in delir.

Ajung acasa rupt. Ma viziteaza niste fini de la Bucuresti. Bem pana la 2 noaptea. Eu, duminica dimineata vroiam sa ma trezesc sa vad finalele Mister Olympia. Pe net. Reusesc sa ma ridic din pat pe la 6 dimineata. Cam botit, ce-i drept, dupa cantitatea de coniac ingurgitata cu o seara inainte.
Stau vreo juma’ de ora. Tot nu reusesc. Ma bag in pat ca un caine plouat. Nu mai pot dormi. La un moment dat ma uit dupa rezultate. A castigat tot Jay Cutler, unul din preferatii mei.

Pe la 11 ma pregatesc de Cupa Moldovei la powerlifting. In sala de la Nicolae Balcescu. Incepe la 12. Ajung si eu intr-un tarziu. Eram cu totii aproximativ 150 de oameni cu tot cu sportivi si arbitri. Printre spectatori se gaseau si niste locuitori ai comunei. Cativa in stare de ebrietate. In zona tribunelor plutea un miros de fum si balega.
Incerc sa  rezist dar…era prea mult. Pana pe la 3. Nu ca nu mi-ar fi placut dar oboseala ma cam ajunsese. Am vazut doar proba de genuflexiuni.

Acasa am incercat sa mai salvez din weekend vizionand niste meciuri. Nu am reusit decat sa dorm in fotoliu…

Explore posts in the same categories: Chestii

Etichete: , ,

You can comment below, or link to this permanent URL from your own site.

One Comment pe “Weekend ratat”

  1. Arhanghel Says:

    Lumea boxului e mirifica…


Lasă un răspuns

