Soul Sucker

Revin pe ecran dupa o mica sincopa provocata de renovari ce s-au intamplat la mine in casa.
Am plecat spre Bucuresti intr-o joi, putin dupa ora 6 seara. M-a cuprins bezna pe la Focsani. Pana pe la Urziceni am mers intr-un intuneric total. Iluminatul public in sate nu mai functioneaza.Deh…Tara lui Negru Voda…
In fine. Vineri am avut niste probleme personale pentru care am pierdut toata ziua iar sambata m-am trezit cu avant pionieresc pentru participarea la concertul lui Ozzy Osbourne.

Relatia mea cu omul este veche. Pe la inceputul anilor ’80 am gasit Over the Mountain pe magnetofonul Grundig mono din dotarea familiei. Aveam sa aflu cativa ani mai tarziu ce piesa era si cine canta. Ce stiu e ca imi placea la nebunie.
Odata cu No More Tears l-am descoperit si pe Zakk Wylde. A devenit unul din preferatii mei. Dar Ozzy a ramas in permanenta un etalon.

Ne hotaram sa plecam in jurul orei 5 spre Zone Arena. Luam metroul pana la Stefan cel Mare de unde parcurgem pe jos distanta ramasa. In drum ne intalnim cu unul din vesnicii mei prieteni. Si eu si el cu doamnele. Frate-miu singur. A lui doamna ramasese cu soriceii.
Mai ciugulim cate o bere, eu mai bag si o tequila…si ajungem. Asta era pe la ora 6.

Intram rapid in locul cu pricina. Luam fise galbene si le preschimbam in beri. Vremea racoroasa ne impinge la pisari. Distanta de la Golden la bude era destul de mare.

Apar Coma. Imi placeau candva. Dar nu i-am mai auzit de …nu mai stiu cand. Oricum lumea prezenta nu prea le stia piesele. Majoritatea au preferat sa mai socializeze.

Urmeaza Luna Amara. Ceva mai bine. Cu Mihnea intr-o forma buna. Si normal, dupa atatea cantari…Dar toti il asteptau pe Ozzy.

…si apare omul…Concertul s-a terminat rapid. Nu cred ca a cantat doua ore asa cum se anuntase.
Gagiul si-a facut treaba. Cu mici sincope. Probabil varsta. Concertele lui Ozzy nu difera prea mult intre ele. Din ceea ce am vazut pe net.
Cat despre restul trupei…Tobarul si bassistul nu au iesit prea mult in evidenta. Cu exceptia unui solo de tobe. Claparul foarte bun.
Gus G a preluat un post greu. Zakk e greu de uitat. Personal nu am putut sa ma adaptez noii formule.
Cei 15-20 000 de oameni au cantat cot la cot cu mosul. In zona mea am fost cam singurul care s-a agitat. Restul au preferat sa dea din gura si din palme.

Nici nu mi-am dat seama cand a trecut timpul. Cand a plecat si mi-am dat seama ca s-a terminat aproape mi-au dat lacrimile.

Am iesit si ne-am oprit la Dristor si am bagat cate o shaorma. Dupa atata alcool ma luase o foame animalica.

Am adormit rapid. Eram foarte obosit.

A doua zi m-am intalnit cu taica-meu care m-a intrebat cum a fost la concert. I-am zis ca a fost misto dar ca omul are o varsta…La 62 de ani totul e mai greu de facut. Am uitat ca tata are aceeasi varsta. Mi-a aruncat un „-Adica ce vrei sa spui?”.

Explore posts in the same categories: Cronici

Etichete: ,

You can comment below, or link to this permanent URL from your own site.

6 comentarii pe “Soul Sucker”

  1. cocos Says:

    Cumva am ramas si eu cu impresia ca trebuia sa mai faca ceva. Sa muste un liliac, un porumbel…sau macar sa fi avut niste flacari.

  2. Kosakles Says:

    Ozzy e unul dintre cei care au dat forma muzicii. Ne mai uitam la recuzita? Mie mi-a placut bine 😉


Lasă un răspuns

