La gradinita

In dimineata asta in curtea gradinitei erau 6 caini dintre care 2 se bateau…animalic. Chiar pe aleea ce duce spre intrare.  Desi, cu o zi inainte, doi hingheri de culoare fugareau un caine destul de mare pe care l-au si capturat.

Am aruncat in animale cu o piatra. Haita s-a risipit.  Tot in curte. Unul din caini, cu dantura la vedere, se repede spre Soricila. Tovarasul mai mic se uita la mine disperat. Eu am o reactie de „-Futu-ti gura ma-ti!” si ma fac spre animal.  Soricelul imi zice ca „-Asta sigur nu-i Scooby!”.

Intram in gradinita.

Cand ies, aceeasi 6 caini stateau pe alee.

 

Explore posts in the same categories: Chestii

Etichete: ,

You can comment below, or link to this permanent URL from your own site.

11 comentarii pe “La gradinita”

  1. iris Says:

    daca ai dat cu piatra, asteapta-te sa te inhatze next time

  2. Cristi Says:

    Poti sa vezi si partea buna a lucrurilor. Bine ca nu erau crocodili!

  3. Gica Says:

    Si?
    Ce faceau? Va asteptau?

  4. bagsbanii Says:

    In orasul in care e primar Stamparache nu se intampla asa ceva. Sigur aia erau iepurasi cumparati prin fonduri europene.

  5. bogdan Says:

    E Miercuri. Dimineata. Desi e frumos afara, nu sunt caini sau deseuri, pur si simplu nu-mi vine sa ies din casa sa merg la job. Asa ca deschid netu, si deschid „misterfrontman” prima data. A fost „pilula” de buna dispozitie care mi-a „facut” ziua si m-a facut sa ies din casa cu zambetul pe buze.
    Multumesc Misterfrontman ca-ti iei din timpul tau si, cel putin mie i-mi face mare placere sa te citesc.
    Tine-o tot asa.
    Toate bune.

  6. koykoo Says:

    Sunt multe locuri cu caini in urbea lui Bacovia. Am auzit ca unii sunt veniti de pe Bahlui… Daca nu crezi intreaba pe colegii cu care ai fost la „Fara zahar”.


Lasă un răspuns

