Spoiala

Anul asta m-am hotarat sa fac ceva reamenajari prin casa. Asta a fost in primavara. De atunci, in fiecare luna am facut cate ceva. Mutat chiuveta, modificat bar, montat draperii, mutat televizorul de pe un perete pe altul inclusiv tras cablurile pe sub plinte…in fine.

Dar cea mai cumplita chestie a fost varuitul. De obicei chemam cate un nene care imi manjea toate obiectele din casa cu var. Asta a fost si motivul principal pentru care am decis sa activez eu in acest domeniu.

Deci in luna aprilie m-am apucat de zugravit livingul. Am luat un var comun, nu cine stie ce scumpeturi. Alb.  Sa dai cu trafaletele pe pereti nu e asa greu. Mi-am zis eu. Insa tavanul implica o concentrare mai mare avand in vedere ca te stropesti de var din cap pana in picioare. Cu preponderenta pe fata. Pentru ca trebuie sa te uiti pe unde dai si trebuie sa stai cu mufa in sus.

Treaba era in regula pana cand m-a vazut doamna. „Ai grija ca poate nu mai iese varul de pe tricou!” Eu fiind in boxeri si tricou alb. Dau tricoul jos ramanand in boxeri. „De ce crezi ca varul de pe boxeri ar iesi si cel de pe tricou nu?”. Ei, la pielea goala nu varuiesc. Nu de alta dar cu lumina aprinsa in living as fi oferit vecinilor de la blocul de peste drum un spectacol de comedie. Asa incat mi-am luat slipii.
Va dati seama ca treaba a durat cateva zile pentru ca nu a iesit din prima. Intre timp mai veneau si diverse prietene de-ale consoartei mele care, probabil, isi puneau intrebari despre unul care varuia livingul in slipi.

Dupa fiecare sesiune de varuit faceam cate un dus punand accent pe zonele murdare de var. Spre mirarea mea varul iesea la dus fara probleme prea mari.

Acum vreo doua luni ma hotarasc sa renovez camera soricelului. La rugamintea colegei de apartament achizitionez un var care se numeste Spor cu ioni de argint. Evident, alb. Un produs bun, fara indoiala, aproape ca a iesit din prima, dar si destul de scump. Nu am fost de acord, in prima instanta, pentru ca nu cred in reclamele tv. Si atat ar mai lipsi ca soricelul in loc sa se spele pe maini sa si le frece de pereti.
Treaba cea mai nasoala a fost la curatarea varului de pe corpul propriu si personal. Avand in vedere ca am folosit aceeasi garderoba, adica numai slipi, suprafata de contact cu varul a fost destul de mare. A trebuit sa folosesc piatra ponce aproape pe tot corpul.  Nu a fost o experienta prea placuta. Daca pe fata a mers intr-un fel, la partea posterioara a trebuit sa cer ajutorul colegei de apartament.  Am iesit de la dus ca membru al tribului pieilor rosii.

A doua zi, la birou, colega de la vanzari a observat niste puncte albe pe ceafa. Mi-a zis cateva zile mai tarziu.
Momentan sunt la capitolul hol. Am luat acelasi var comun ca asta primavara pentru a nu mai avea surprize.

Explore posts in the same categories: Chestii

Etichete: , ,

You can comment below, or link to this permanent URL from your own site.

10 comentarii pe “Spoiala”

  1. koykoo Says:

    Nene Frontman cat iei pe camera?

  2. bogdan m Says:

    puteai sa varuiesti si fara slipi….poate terminai mai repede si ….iesea si bob de-orez ;-).

  3. bogdan m Says:

    Ops. Sorry.Nu mi-am dat seama ca poate am exagerat. Am vrut doar sa merg mai departe cu ideea hazlie de a varui in slipi. Anyway scuze si Craciun Fericit.


Lasă un răspuns

