Decaderea pijamalei

Intr-o seara ascultam muzica la casti si priveam la tv. Erau stiri, nu mai stiu pe ce canal. La un moment dat apar imagini cu o descindere in miez de noapte intr-un apartament. Nu stiu ce fel de infractori erau cei dinauntru. Cert e ca mascatii i-au trezit si i-au pus cu fata la podea. Vreo doi sau trei tipi, buimaci de somn, stateau cu fata in jos, imbracati in tricou si…chiloti. Ai unuia erau chiar de culoare rosie. Pe moment ma gandeam…„-Ce dracu astia chiar erau toti in chiloti?”. Evident ca da. N-am auzit sa dea vreun infractor vreo declaratie de genul „-…si seara ne-am imbracat frumos ca doar ii asteptam pe domnii cu mastile!”.

Imi dau seama ca de fiecare data cand apar la stiri filmari cu descinderi prin apartamente, noaptea in general, 95% din infractori, c-o fi proxenet, falsificator de carduri, camatar, copist de bancnote sau chiar fara ocupatie, sunt luati din pat in chiloti.  Rareori mai vezi cate un tigan in pantaloni de trening. Probabil lipiti de picior ca altfel isi punea chiloti.
Nu vezi unul in boxeri. Sau macar in bermude. Ca sa nu mai spun in pijama!

Largind aria de cuprindere a celor care „dorm noaptea imbracati in ceva”, anchetandu-mi creierul despre cunoscuti, prieteni, rude si altii, ajung la concluzia ca nu stiu pe nimeni sa mai foloseasca pijamaua. Majoritatea dorm in chiloti, boxeri si eventual un fel de pijama tip trening. Pana si taica-meu, care are o anumita varsta, doarme in boxeri.

Oare cand am vazut ultima data un om intr-o „pijama clasica”? Prin „pijama clasica” inteleg pijamaua cu dungi de diverse culori, ca sa ma exprim mai pe inteles, de tip spital. Si imi amintesc ca prin 2004 am fost la o expozitie de materiale de constructii la Bucuresti si am stat la hotel cu cei doi patroni pe care-i aveam atunci. Noaptea m-am schimbat in tricou si boxeri, cum dorm de obicei. Cei doi, care mai erau si gemeni, si-au pus cate o pijama, unul cu dungi albastre si unul cu dungi verzi. Era sa mor de ras. Imaginea era penibila. Cel putin asa mi s-a parut mie. Oricum, pe ei ii tradau si moacele.
Uneori mai vad cate un evadat din spital care iese prin zona sa-si cumpere cate ceva de pe la chioscuri.

Personal am capatat o oarecare alergie la vederea unor pijamale, pentru ca am fost abuzat in copilarie pe tema asta. La fiecare Mos Gerila primeam cate o pijama, si eu si frate-miu. Cand am mai crescut am reusit o reactie transmisa alor mei, de genul: „-Voi nu ati auzit de jucarii?”.

Revenind la ideea principala, personal, cred ca somnul in chiloti e foarte incomod. Pentru barbati, evident. Unul din vesnicii mei prieteni a dormit in chiloti si cu pantaloni de pijama pe deasupra pana s-a insurat. Nevasta-sa a ramas stupefiata ca intre ea si organele domnului stateau asa multe obstacole. Pana la urma l-a convins sa-si ia niste boxeri, in cel mai rau caz bermude. Omul mi-a destainuit mai tarziu ca nu stie cum a putut dormi douazeci si ceva de ani cu chiloti pe el. Simte ca e alt om. Bine, el era acelasi doar si-a refacut viata…

S-a cam dus cu garderoba de noapte de genul pijama iar pe dedesubt chiloti si maieu. Poate o mai fi vreun pensionar care mai duce stindardul pijamalei cu dungi…Ca sa nu mai spun de camasa de noapte cu accesoriu numit fes. Asta e deja legenda…

Explore posts in the same categories: Chestii

Etichete: , ,

You can comment below, or link to this permanent URL from your own site.

8 comentarii pe “Decaderea pijamalei”

  1. codin Says:

    se intimpla cu douazeci de ani in urma , bolnav de amigdalita intr.o faza avansata sunt internat in spital la boli contagioase . am primit pijamale cu care m.am si imbracat imediat , am predat hainele la magazia spitalului , moment in care tovarasa infirmiera ma intreaba :chilotii ? a fost prima noapte cind am „scapat ” de chiloti . de atunci organele mele se odihnesc atit de bine , relaxate si rasfrinte . multumesc de aducere aminte . este chiar una din amintirile bune ale copilariei mele , amintire ce ma bintuie si acum in fiecare noapte


    • Eu inca mai am cosmaruri pe tema asta. Unul pe tema supradozei de pijamale care a durat pana prin clasa a XI-a si alt nightmare pe subiectul izmene. Izmana cu vatelina era cumplita. Daca erau marfa noua, seara, cand te dezbracai iti ramanea vatelina si in chocolate starfish. Ca sa nu mai spun ca eram obligat sa dorm in izmene cand era vreun ger mai napraznic. Multumesc inventatorului boxerilor!

  2. tataia Says:

    Etapa urmatoare e sa patrundeti pe teren la vreun meci si sa alergati goi…asta da eliberare…
    Asta cu dormitul cu pijamele ar mai fi cum ar mai fi, dar ce ziceti de oamenii care dorm cu fesu’ pe cap !?

  3. codin Says:

    si izmenele , da ! insa.si prin denumirea lor IZMENE spun totul


    • Oare o fi „izmene” sau „ismene”? Cu ocazia asta mi-am mai amintit un fetish negativ cum ar fi niste ciorapi din bumbac pe care eram obligat sa-i port pe cand eram la gradinita. Fetele le spun strampi. Un fel de ciorapi cu chilot pe care i-am urat pana in ziua de azi. Nici fiu-meu nu-i suporta desi mai indura supliciul cateodata de gura maica-sii.

  4. codin Says:

    cred ca de sunt noi se numesc ismene , iar dupa ceva timp izmene ,da , cred ca asa e

  5. Sisanu Says:

    Salutari si scuze de off-topic!

    Am pus si eu link la noi catre site tau http://www.letsrock.ro/links.html . Multumim ca ne sustii!

    Sisanu.


Lasă un răspuns

