Vineri a fost Luni la teatru

Vineri am zi de repetitie cu baietii. Na, ca m-am reapucat de muzica! Dar despre asta intr-un numar viitor.

Asa ca pe la zece seara propun un Stage.

Intrarea 10 lei, rezonabil. Inauntru lume diversa. Din prima dau cu ochii de un gras cu sani pe care-l observasem si la Fara Zahar. Era ala care nu reusea sa se cupleze cu nici o gagica. Ca o paranteza, l-am urmarit si in seara cu pricina. Tot singur a ramas.

Incepem sa servim beri. Incet, incet fumul de tigara pune stapanire pe pleoapele noastre. In mai putin de o ora deja ma usturau ochii.

Prima trupa, Luni la teatru. Chiar asa se numeste. O trupa inchegata, cu ore de repetitii, cu piese lucrate. Nu sunt adeptul stilului pe care-l practica, insa trebuie sa recunosc valoarea lor. Atat individual cat si ca trupa. Chitaristul, Catalin, presteaza si la saxofon.
Desi am fost sceptic, sincer sa va spun, parca as mai vrea sa-i vad.

Sunetul parca mult mai bun ca ultima data.

Urmeaza Luna Amara. Desi trupa are vreo zece ani vechime eu nu i-am vazut decat de vreo trei ori si asta in mai putin de un an. Mai ca-mi venea sa ma bag la un mosh. Mi-a fost rusine, nu de alta dar erau numai teenageri si avand in vedere greutatea corporala pe care o posed mi-era frica sa nu strivesc vreun ciutan. Asa ca m-am rezumat la a bate ritmul din picior si a da din cap discret.

La un moment nu prea mai puteam respira. Asa ca iar am plecat inainte de a se termina concertul. Grasul cu sani a mai ramas. Degeaba.

Ajuns acasa m-am dezbracat in balcon. Era putin ger. Si acum mai stau hainele la aerisit.

Explore posts in the same categories: Cronici

Etichete: , , ,

You can comment below, or link to this permanent URL from your own site.

4 comentarii pe “Vineri a fost Luni la teatru”

  1. codin Says:

    Am citit si dupa , am ascultat Luna Amara pe Youtobe ,sincer nu.i ascultasem niciodata ,si mi.e dor si mie de un mosh, sa mai ies din mine !

  2. Cristi Says:

    Chiar nu mai ai nimic nou sau interesant?Ceva cu pijamale sau cu capacul de la wc sau… ceva de ras.Eu astept.Hai pa.


Lasă un răspuns

